17 septiembre, 2010

Cosas de locos VII



Corren els primer anys de dècada, els setanta entren plens de somnis, i de fotuda realitat. En una petita estança de l’eixample el Salvador entra i observa l’habitació, el pòster dels Beatles, l’imaginari afrancesat decora les parets. S’han conegut a Zeleste, en un recital mig amagat d’un boig avançat al seu temps. La Margalida fa llisacar l’agulla a sobre d’un disc de vinil, com si l’hagués triat per casualitat, però res no és casual en aquest pedacet de món. Ell tarareja els primers acords. “Suzanne takes you down to her place near the river, you can hear the boats go by, you can spend the night beside her, and you know that she's half crazy but that's why you want to be there”.
Ella li demana pel seu signe del zodiac i ell li respon, escèptic. Després diu la paraula clau. “Collonades” i ella riu.
Carícies, petons, i un porro lligat de pressa, gemecs i una abraçada que val una dècada de somnis. Tot per guanyar i tot per perdre.
Lluita en esta pur.
Amor en estar pur…

2 comentarios:

Anónimo dijo...

La Taberna en català és una grata sorpresa en aquest matí plujós. M'agrada Cobacho, m'agrada...

M'agraden els bojos, i les seves bojeries.


Nina de colors.

Cristina dijo...

Si em combines a Puig Antich amb Cohen m’emociono i ploro. Si a més plou com avui, recordo un dia d’abril de fa molt, però que a l’hora queda proper. El català se’m fa estrany, com diu la nina cromàtica, que tu i jo hem parlat molt en altres idiomes. En el què més el de la bellesa…

Estic aquí. Un tant absent, perquè el ritme em destrossa. Però et dec coses i ho saps.

I.